چطور آدم جالب تر و مفيدتري باشيم؟
چند روز پيش  مقاله اي از سايت نيويورك تايمز ميخواندم درباره آلودگي هوا.
شعر عاشقانه
ترانه هاي شاد و غمگين با ما چه مي كنند؟
چند ويژگي به ظاهر بي فايده بدن انسان كه  كاربردشان را نمي دانستيد
پفك، اسكاچ، كيم، سامسونت و...؛ برندهايي كه نام كالا شدند
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

راه پاكسازي كامل بدن و خانه از انرژي منفي

علائم وجود انرژي منفي در بدن چيست ؟در اين بخش مواردي را معرفي مي كنيم كه به شما نشان مي دهد انرژي هاي منفي درون بدن تان وجود دارند :_سردرد مداوم_خستگي_ بي قراري_بي خوابي_ شكم درد_ تحت فشار بودن_ نفس تنگي-  تيرگي ذهن
_ در چنين زمان هايي بايد چه اقداماتي انجام داد ؟راه هاي زيادي براي آزاد كردن انرژي منفي وجود دارد اما يكي از تاثيرگزارترين روش ها اين است كه يك نفس عميق بكشيم و آگاهي و تفكر خود را ارتقا دهيم . مديتيشن مي تواند براي از بين بردن اين انرژي ها معجزه آفرين باشد . مديتيشن راه هاي مسدود را پاك سازي مي كنند و تعادل انرژي فرد را بازسازي مي كنند . 
راه هاي از بين بردن انرژي منفي بدن:
_ از گياهان شفابخش استفاده كنيد._ با آب نمك استحمام كنيد ._ اطراف خود را با افراد مثبت نگر پر كنيد .
راه هاي از بين بردن انرژي منفي از خانه :
1. بهم ريختگي ها را در سريع ترين زمان ممكن از بين ببريد.بله به همين دليل است كه بعد از مرتب كردن اطراف خود حس بسيار خوبي مي گيريد . انرژي درون اجسام مخصوصا در اجسام قديمي باقي مي ماند و حال بسته به نوع انرژي، ممكن است كه به صورت فيزيكي ، ذهني ، روحي و معنوي مانع حركت ما به سمت جلو بشوند و زماني كه دور و بر خود را با اجسام به درد نخور پر كنيد، هيچ فرصتي براي وارد شدن چيزهاي جديد به زندگي شما ايجاد نمي شود .
2. بخور خشك بگيريد.بوي اين بخور مي تواند از لحاظ روحي و معنوي فضاي خانه را لطيف كند و همچنين باعث مي شود كه فرد احساس آرامش پيدا كند و فضا را آرام كند ، فضاي منزل نيز براي مديتيشن مناسب مي شود . 
3. اجازده دهيد كه باد بوزد.اولين اقدام براي از بين بردن انرژي هاي منفي اين است كه خانه را با طبيعت درگير كنيد . به اين گونه كه تمام پنجره هاي خانه يا يكي از مهم ترين آن ها را باز كنيد تا باد به داخل منزل بوزد . 
4. لوازم عتيقه را از انرژي هاي منفي پاك سازي كنيد.عتيقه ها اجسام بسيار زيبايي هستند اما انرژي تاريخي خود را دارند . براي اين كه مطمئن شويد كه انرژي صاحب گذشته اين عتيقه روي شما تاثير نمي گذارد، بايد هر كدام را به دقت بشوييد تا پاكسازي شوند . 
5. لوازم شكسته را دور بياندازيد يا آن ها را تعمير كنيد.
6. روشن كردن شمعدان در كل خانه7. در منزل خود كريستال نگه داريد.كريستال هاي متنوع انرژي هاي مختلف را درون خود نگه مي دارند اما كريستال هاي مشخصي وجود دارند كه مي توانند انرژي منفي را دور كنند . كريستال كهرباي اصل مشكي يكي از آن هايي است كه توانايي از بين بردن انرژي هاي منفي را از خانه دارد 
8. روغن نارنج را به سراسر خانه اسپري كنيد.9. لوازم منزل را جابجا كنيد. دكوراسيون را تغيير دهيد كه با اين كار ناخوداگاه حس شادي و سرزندگي به شما منتقل مي شود كه هزينه اي هم براي شما نخواهد داشت .
 10. در اتاق خود يك زنگ بگذاريد.صدا هاي مختلف از يك زنگ در چهار گوشه اتاق مي تواند فضاي فيزيكي شما را احيا كند . مي توايند از اين صداي زنگ استفاده كنيد و بر روي خلاصي انرژي تمركز كنيد و به جاي آن حس فراواني را به خود جذب كنيد . 
11. سبز باشيد. افراد عقيده دارند زماني كه همراه با يك گلدان كوچك مي خوابند، احساس بسيار بهتري نسبت به بقيه اوقات دارند .
 12. از فضاي خانه مراقبت كنيد.
13. به موسيقي با فركانس بالا گوش دهيد.نواختن موسيقي با ويبراسيون بالا مي تواند تفاوت مشهودي را در خانه ايجاد كند 
14. كندر بسوزانيد.سوزاندن كندر و پخش شدن بوي آن در منزل مي تواند انرژي هاي منفي را از بين ببرد 
15. ظرف هاي نمك را پر كنيد.نمك ارگانيك تاثير زيادي در از بين بردن حس بد دارد. مي توانيد چهار طرف را از آب و نمك پر كنيد و آن را در چهار گوشه خانه قرار دهيد و هر 24 ساعت آب ظرف را خالي كنيد و سپس ظرف را بشوييد و اين كار را در زماني كه فردي در خانه مريض است، هرگز فراموش نكنيد و سپس آب و نمك تازه را وارد آن كنيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.